- radi Vaše sigurnosti budite strpljivi prilikom kontrole Vaše osobne i dodatne prtljage, ponesite samo 1 komad ručne prtljage
- provjerite vrijeme prijave na let (check-in) koje zahtijeva Vaš avio prijevoznik, kako biste na vrijeme stigli obaviti sve formalnosti
- dućani i restorani u zračnim lukama gotovo uvijek su otvoreni i tamo možete skratiti vrijeme do polaska Vašeg aviona
- oružje ili kopije oružja/igračke (metalne ili plastične)
- pribor za brijanje (žileti, britvice)
- zapaljive materijale
Prije putovanja provjerite da li Vaše putno osiguranje pokriva slijedeće:
- sve troškove liječenja ili samo djelomično (koje troškove), troškove lijekova i sl.
- koje usluge transporta u slučaju ozljede (da li podrazumijeva prijevoz helikopterom u slučaju hitnosti ili slično prijevozno sredstvo)
- troškove transporta kući u slučaju smrti
- provjerite da li Vaša putovnica vrijedi 6 mjeseci od ulaska u planiranu destinaciju
- fotokopirajte putovnicu i pohranite fotokopiju odvojeno od putovnice
- provjerite da li Vam je potrebna viza za putovanje u željenu destinaciju
- ako je viza potrebna, provjerite da li imate slobodnu stranicu u putovnici za upisivanje vize
- ponesite neko drugo sredstvo identifikacije (osobna iskaznica) Kada ste stigli...
- pohranite putovnicu u hotelski sef (fotokopiju nosite sa sobom)
- budite sigurni da imate dovoljno novaca za pokrivanje Vaših planiranih troškova
- kreditne kartice (provjerite do kada vrijede, posebno zabilježite brojeve kartica)
- ne nosite sve kartice sa sobom, ostale pohranite u hotelski sef
- nosite samo iznos novaca koji Vam je dovoljan za taj dan
- ako morate nositi veću količinu novca, podijelite ju sa nekim tko je sa Vama
- stavite novac u novčanik ili u siguran džep sa unutarnje strane odjeće
- ostatak novaca iličekova pohranite u hotelskom sefu
- kupite povratnu kartu
- provjerite još jednom datum i vrijeme polaska i povratka, brojeve letova, vrijeme polaska i povratka
- pohranite avio kartu na sigurno mjesto (sef)
- prijavite nestanak ili krađu u najbližoj policijskoj postaji i tražite pismenu potvrdu (zbog osiguranja)
- novac/čekovi - nazovite svoju banku oko transfera novca i poništavanja kreditnih kartica
- avio karte / voucheri - kontaktirajte Vašu putničku agenciju
- izbjegavajte dodir sa drogom
- kazne su velike, ačesto uključuju i smtrnu kaznu
- ne uzimajte tuđu prtljagu iz usluge
- ne prelazite granicu u društvu nepoznatih osoba (npr. autostoperi)
- provjerite da li se trebate cijepiti za destinaciju u koju putujete
- ponesite lijekove koje obično koristite po preporuci liječnika i stavite ih u svoju ručnu prtljagu
- ponesite recept za lijekove koje inače koristite
PODNOŠENJE PRIGOVORA
- ukoliko stranka koja je uplatila putovanje koje još nije započelo, želi uputiti prigovor na isto, to može učiniti na slijedeće načine: pismenim prigovorom u poslovnici, pismenim prigovorom putem elektroničke pošte na mail adresu bravo@bravo.hr ili na broj fax-a 01 4855053
- ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene, putnik može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor u poslovnici, putem elektroničke pošte na mail adresu bravo@bravo.hr ili na broj fax-a 01 4855053
Postupak u svezi s prigovorom:
- Odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluga. Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili s predstavnikom organizatora i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
- Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.
- Najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. Organizator će primiti u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana.
Organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 15 radnih dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Organizator može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davaoca usluga najviše za još 15 radnih dana. Organizator će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu boravka.